April 26, 2024

1 thought on “4 Dalang Syarikat korporat beri rasuah Muhyiddin RM 427.5 juta

  1. Dato seri fadzill adalah orang yang paling tidak layak menyatakan bahawa PKMM tidakdiberi peluang untuk mendapat pekaj dana wibawa atau disebaliknya.
    Ini adalah kerana Dato Seri Fadzill pernah mendapat projek Ubahsuai Mahkamah pulau pinang Sexara rundingan terus sebanyak rm65 juta dengan perbuatan beliau telah mencantas 7 kontraktor yang telah pun menyertai tender terpilih bagi projek yang sama dengan harga terendah sebanyak rm46 juta.
    Wang sebanyak 5 juta telah diperuntukan sebanyak 5 juta kepada Dato Suki iaitu sepupu kepada Tun Abdullah Ahmad Badawi untuk mempengaruhi Tun Abdullah untuk membatalkan tender terpilih dan tawarkan kepada Fadzill dibawah syarikat beliau dengan penawaran tender rundingan terus sebanyak rm65 juta iaitu lebihan sebanyak 20 juta dan kegagalan Fadzill menyiapkan kerja-kerja membina bangunan dihospital besar pulau pinang yang mengalami kelewatan hampir 2 tahun.
    Jadi ini semua adalah kejadiaan dan keadaan yang telah berlaku didalam sejarah beliau sebagai pemimpin didalam PKMM,jelas menunjukan rekod beliau sebagai kontroktor yang kotor,jadi beliau dinasihat kan supaya lebih baik jangan komen atau menunjukan salah orang lain sedangkan b perbuatan beliau sendiri amat jijik jika hendak disamakan dengan orang lain,beliau sepatutnya ditangkap sebelum orang lain,dan banyak lagi salah lakubeliau yang perlu didedahkan,jadi sudahlah setakan ini dahulu untuk beliau sedar!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *