April 27, 2024

17 thoughts on “Timbalan Pengarah Siasatan SPRM anjur majlis buka puasa “Khas“ bersama Mafia Korporat di Hotel Pavilion?

  1. Semoga Allah beri dia kena stroke dgn duit² haram yg dia makan.
    Semoga keluarga nya akan byk masalah dan anak jadi bengap. Lepas pencen nanti duit haram dia takkan beri dia bahagia. Amin Ya Rabb, Tuhan yg Maha Berkuasa dan Maha Menghukum.

    1. kalau rasuah membabitkan kartel SPRM ianya tidaklah dianggap sebagai rasuah tetapi ianya dianggap “keperluan yang perlu”…by the way tq untuk media yang telus dalam mengeluarkan berita/laporan.

    2. ..pasti..duit yg tak halal akan memakan diri serta klrga..atas pengalaman aku sendiri..peringatan yg terbaik dari sahabat..tkhs

  2. Keberanian perasuah tak kira jabatan mana pun adalah undang2 amat lemah,hukuman amat ringan.Contoh kecurian barang bukti Datuk Hsnariah perisik antarabangsa usd 6.5 juta > rm25 juta, pegawai sprm yg mencuri wang tersebut sempat bina mansion 3 tingkat,deretan kereta dan motosikal mewah,jam tangan mewah.Di tangkap,dihukum 2 tahun tetapi harta dan wang yg di rompak tidak di sita.Moral of the story mereka bebas melakukan jenayah sbb undang2 cover mereka.Jika undang2 hukuman mati mandatory dan harta di rampas keseluruhan nya mungkin kes boleh kurang.So PMX tugasan amat berat,PDRM ada kartel,SPRM ada Mafia, Kastam ada Mafia hancur lah Malaysia.

  3. Bapak borek anak rintik.. Klu yg atas pun ambil rasuah inikan pula pegawai bawahan.. Sprm semakin kotor dan busuk, mohon jika perdana menteri betul2 ikhlas jaga kepentingan rakyat lakukan rombakan dan pemutihan dlm sprm

  4. Siapa kah yang bertanggung jawab menangkap pegawai anti rasuah yang makan duit rasuah? Kalau sprm jugak, hancur lah kita semua! Kalau nak tunggu diorang sendiri rasa malu & insaf, sampai mampus pun tak kan terjadi!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *